לימור צרור
אודות
רזומה
עיתונות ומדיה
תערוכות
"ספק סביר" 2023
"ליבות ||" 2023
"ליבות" 2023
"פילאטיס" 2023
"קבורה" 2023
2022 "HOLD"
"איזרעאל" 2022
"עירוי פריפרי" 2022
"עיכול" 2022
"סולידריות" 2022
״שקיעה״ 2021
"עליזה" 2021
"ורוניקה" 2021
"3 סמ'" 2020
״עכשיו״ 2020
״שולחן עבודה״ 2020
״הנוסע בזמן״ 2019
"גופים בלתי רצוניים" 2019
2019 "Deepfake"
״מוזרנידם״ 2018
"מדוזה" 2018
״Yelloland״ 2017
"שטח סי" 2016
״Infill״ 2015
״קופסת זכוכית״ 2013
וידאו ארט
״Toys Are Us״ 2018
״שומר מסך״ 2017
סיפורים מאחורי עבודות
צרו קשר
תפריט
אודות
רזומה
עיתונות ומדיה
תערוכות
"ספק סביר" 2023
"ליבות ||" 2023
"ליבות" 2023
"פילאטיס" 2023
"קבורה" 2023
2022 "HOLD"
"איזרעאל" 2022
"עירוי פריפרי" 2022
"עיכול" 2022
"סולידריות" 2022
״שקיעה״ 2021
"עליזה" 2021
"ורוניקה" 2021
"3 סמ'" 2020
״עכשיו״ 2020
״שולחן עבודה״ 2020
״הנוסע בזמן״ 2019
"גופים בלתי רצוניים" 2019
2019 "Deepfake"
״מוזרנידם״ 2018
"מדוזה" 2018
״Yelloland״ 2017
"שטח סי" 2016
״Infill״ 2015
״קופסת זכוכית״ 2013
וידאו ארט
״Toys Are Us״ 2018
״שומר מסך״ 2017
סיפורים מאחורי עבודות
צרו קשר
Hebrew
Hebrew
English
"מדוזה"
פסטיבל מתחת לפנס, גבעת חביבה, אוצר עטר גבע 2018
שרש הפוך ומורכב, 4 מטר. הפסל עשוי מהרכבה של שרשים טבעיים על שרש שנעקר מאדמתו. השרש מוצב על רצפת החלל הפוך וצבוע לבן. העבודה שעוסקת בהרחקה שואלת שאלות עכשוויות על מושגים כמו: "חיבור לשורשים" ו"קשר לאדמה" בתקופה המאופיינת בפליטות וגלובליזציה.