עיתונות
Deepfake Infill התערוכות
״שקיעה״ במוזיאון רמת גן. נבואה שהתגשמה מהר מהצפוי
https://omny.fm/shows/gam-ken-tarbut/37a6d8cc-b031-4fee-80ef-ae2f00a37857
- באתר בתקשורת כללי
אמנות ללא תשלום- ראיון ב"כאן תרבות", גואל פינטו
באתר בתערוכה סולידריות
בילוי היום
"פורטפוליו" , חגית פלג, 11.1.2022
https://www.prtfl.co.il/archives/158204
"הארץ", דן הנדל, 4.1.2022
"ynet", דר מוספיר, 21.12
https://www.ynet.co.il/entertainment/article/hk3zlryiy
קליפ פרומו לתערוכת הפתיחה במוזיאון רמת-גן, 15.12.2021
"המסע של הזפת התלויה במיצב־הפינה של לימור צרור, הוא אטי עד בלתי מורגש, ועם זאת נוכח בעצמה כמו רישום מופשט תלת־ ממדי שתלוי באוויר, נמתח ומזדחל בלי יד מכוונת". (גלעד מלצר, הארץ)
https://www.haaretz.co.il/gallery/art/artreview/.premium-MAGAZINE-1.8317925
https://www.jpost.com/Israel-News/Culture/The-Biennale-for-Drawing-takes-on-the-tactile-and-material-612259
" That dynamic element is also central to Limor Tsror’s quaintly named Going in Time II, which is described as “a dynamic, slowly evolving installation, which will continue to change throughout the exhibition as a live drawing in space.” The work in question comprises cast tar draped over an iron rod. As the tar dries pieces drop off, and the shape subtly changes. It deftly treads the fine line between drawing and sculpture, and between a fixed work and one that follows its own morphological continuum" (ג'רוזלם פוסט)
קטלוג התערוכה "אמנות וריח", גלריה החווה, חולון, אוצר דורון פולק ויהודה רוט.
קטלוג התערוכה "רשמים", הביאנלה השביעית לרישום, בית האמנים ירושלים, אוצרת הדס מאור
2016 קטלוג התערוכה "יפה להחריד" גלריה לאמנות ישראלית ק. טבעון, אוצרת מיכל שכנאי
2021 המוסף הספרותי "המוסך", גיליון אפריל https://blog.nli.org.il/mussach-98-prose/?fbclid=IwAR1FwPZ__8LCFC9ajugml_Q73RRFyLmlsX2i-Kf_tgHOZZd33teu-IEJ_B8